Механізм глибокого гойдання DT застосовується в кріслах середнього і високого цінового сегмента. Вісь хитання наближена до колін сидячого (через що механізм часто називають "колінного гойдання") - гойдання завдяки цьому більш глибоке, нежеле у механізмів Tilt і Anyfix.
Механізм дозволяє фіксувати крісло тільки в одному (робочому) положенні. При великому навантаженні механізм гойдання руйнується в місцях наближеним до зварювальних швах. Рветься по основному металу пластини в районі кільця посадкового місця під газлифт - показано на фото червоними стрілками.
Руйнуються зварні шви в підставі кріплення важеля до труби кожуха ресори (труба з блискучими ковпачками на кінцях). Важіль деформується.
У більшості випадків можливе відновити працездатність механізму гойдання.
Рихтують (вирівнюються) деформовані деталі, заварюються тріщини і якщо необхідно додаються додаткові накладки з металу. На фото додаткова накладка в основі кронштейна в місці кріплення до труби. Такий ремонт обходитися дешевше ніж покупка нового механізму гойдання і значно дешевше покупки нового крісла.
Ремонт тріснутого механізму хитання для вершника з вагою більше 150 кг
|